Svallet!

Då var jag dålig på uppdatering igen... har hänt en del..

förra helgen var det dop för lille Wilgot, men blev verkligen överraskad när Sara och Kristoffer gifte sig också! så det blev lite festligheter på kvällen!

Jag var även på en arbetsintervju förra veckan. och allt lät positivt! så bara vänta och se! :)

Sen har jag fått någorlunda besked från Förvaltningsrätten att mitt ärende hos dom borde vara klart i april! Så håll en tumme!


Är uppe i Sundsvall just nu. Bestämde mig idag för att åka upp då jag fick en tid för service av min bil på torsdag här uppe. Så åkte redan idag då jag ska fixa lite me bromsarna på bilen imorgon.

har inga andra direkta planer när jag är här uppe. så är de nån som vill ses så hör av er på mobilen min!:)

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback