ester

full rulle har de varit idag. uppe med tuppen, vilket är enormt ovanligt från min sida.
vaknade vid 6-7 tiden jättepigg. var iväg och lämnade in min bil på service vid 8.

Sen for jag hem till föräldrarna igen och tog mig en dusch och gjorde mig iordning. Skulle sen skjutsa lillsyrran till sin praktik som hon började kl 10.

Efter jag släppt av henne for jag bort till Lotta som ville ha hjälp att köra iväg en tv bänk till fyndlagret. passade på när jag lånade föräldarnas bil så den fick plats.
När de va gjort så tog vi en lunch på stan. fick bli baguetterian, mums!

Åkte sedan iväg med Lotta till tåget då hon skulle till Söderhamn.


På eftermiddagen åkte jag och träffade Elin. Så enormt roligt att träffas igen, var alldeles för längesen! Blev en del surr och lite gofika blev man bjuden på. Ser fram emot nästa gång vi ses då hon förhoppningsvis har kläckt ut sin lilla bebis! :)


På kvällskvisten for jag iväg med lillasyster och hennes kompis Jessica till gymmet dom tränar på.
Så körde på lite och avslutade med en solning :) inte dumt!

Nu ska jag snart hopp i säng! få se om jag är lika pigg imorgon då lillasyster ska ha med mig på ikea och äta frulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback