där blommar fyrklöver, här växer otur

lugn dag i norrland.
blev en sväng på Birsta med lillasyster. shoppade lite fint till hemmet, som ny hissgardin till lilla sovrummet hemma och lite ljusstakar. blev även lite till mig själv.

mot kvällskvisten blev det en fika med Carina.

Imorgon ska jag göra det jag kom till Sundsvall för att göra, lämna in bilen på service. inte billigt, men måste ju göras. måste lämna in den tidigt på morgonen då dom tydligen måste ha den hela dagen. så blir till att kliva upp tidigt.

imorgon ska jag även träffa en underbar gammal vän som jag inte sett på, ja jag vet inte hur länge! ska bli så enormt roligt och jag ser verkligen fram emot detta.


Nu ska jag låta systeryster sova (tjyvar ju hennes dator).

lika bäst att jag också kryper till kojs om jag ska orka kliva upp imorgon för å lämna in bilen..

natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback