One day you'll pay for all your sins unless you beg for mercy

Ursäkta min frånvaro. Men jag har inte alls haft motivation till att blogga. Men tappert av er som varje dag kikar in ändå.

Är så mkt annat som jag har haft tankarna på den senaste tiden.
Jag blev ju färdig med min trafiklärarutbildning i november förra året, men transportstyrelsen vill inte ge mig ett godkännande för att få jobba som trafiklärare. Beroende på mina fortkörningar. Så här går jag arbetslös för första gången i mitt liv. Riktigt surt och det tär en del på mig att bara gå hemma och inte göra ett skit.
Har sökt en del andra jobb, men utan resultat. Men nu på onsdag ska jag på en arbetsintervju. Så hoppas hoppas.

Sen har jag fått en sån otrolig hemlängtan till Sundsvall. Hem till familj å mina närmsta vänner. Sjukt jobbigt att inte kunna åka hem till dom bara sådär när man känner för det. Men de går väl över, förhoppningsvis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback