kill me!

Min hals dödar mig snart. har enormt ont och alldeles tjockt. känns som om att jag andas genom ett sugrör..
orkar inte bli sjuk nu igen.

annars har dagen bestått av feberfrossa men tvingade ändå ut mig på en promenad i det fina vädret.

Sjukt less på att bara gå runt här hemma nu, ge mig ett jobb!! söker å söker å söker... men inget napp..

ringde även Förvaltningsrätten i Falun förra veckan för att fråga lite angående mitt ärende där.. men inte blev jag nå klokare av de samtalet. Hon jag pratade med skulle ringa upp mig dagen efter, men fortfarande inte blivit uppringd såhär snart en vecka efter... man blir ju ganska le.... ska försöka få tag i dom imorrn igen, kanske bättre lycka då..

Tror jag går å dör i sängen nu. Börjar känna av lite huvudvärk... Gnatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback