you learn

Snart är jag klar som trafiklärare. Helt sjuuuukt vad tiden gått fort.

I fredags var det sista dagen på min praktikperiod, enormt tråkigt! Har trivts jättebra där!
Men då en som jobbar där ska vara sjukskriven några veckor så kommer jag förmodligen få jobba lite istället för henne de veckorna. Ska bli roligt! :)

Men först ska jag nu njuta av mitt höstlov, sen blir det skola i två veckor. Sen så den 17 november är jag färdigutbildad!

Mitt lov ska jag tillbringa i Sundsvall bland härliga människor! Åker upp imorgon tisdag och sen hem till Örebro igen på söndag. Ska försöka träffa så många som möjligt!


Nu ikväll har jag försökt mig på att baka, men vettetusan om jag lyckades. Får se imorgon hur de ser ut. :p

Nu ska jag krypa ner i sängen å glo på tv innan jag skallar kudden.

Puss ;.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback