Hangover

har haft problem med att komma in på bloggen av nån konstig anledning... men nu så!

Dagarna rullar på med praktik och träningar.
Har nu bara 2 veckor kvar på praktiken, helt sjuuukt vad tiden gått fort!
17 november är jag helt klar med utbildningen :)
Enormt skönt!

I helgen hade jag mamma och lillasyster på besök. Va trevligt. Blev lite shopping och massa mys. I söndags efter min match for vi en sväng till Karlskoga. Hälsade först på gammelfarmor, sen åkte vi hem till kusinerna en stund.


Idag var jag hemma ifrån praktiken då min mage är lite ur form. Få se om den blir bättre nu när jag ska börja med laktosfria produkter.


Ska snart ta och lägga upp lite före och efter bilder på lägenheten också :)


Puss ;.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback