Taxi Driver

Kommer nu ge stor kritik till ett taxi bolag här i Örebro!

Jag och mitt sällskap ikväll, ringde efter detta (trodde jag) seriösa taxibolag.. Vi fick informationen att en taxi skulle komma om 10-15 minuter. Så i väntade, väntade å väntade... Efter ungefär 20 minuter ringer en i sällskapet upp företaget för att fråga vart taxin är?! Han får till svar att taxi nummer xxxx är runt hörnet och alldeles strax kommer plocka upp oss. Men det kommer inte en enda taxibil från de företaget å kr förbi under de nästan 30 minuterna vi stått där.. Efter nästan 40 minuter ringer vi igen och frågar vad det är frågan om... Då står tydligen taxi nummer xxxx som skulle ha plockat upp oss för 30 minuter sen på Centralstationen.... Hur är detta möjligt?! Ett taxi företag som tydligen ska vara ett seriös företag som finna över hela Sverige?!?!

Till slut kom iallafall en taxi och vi hoppade in.
Å det var en resa utöver det vanliga. Taxichauffören ska vara glad att ingen av oss va polis eller kontrollant. 80-90 på 50 väg, körande i motsatt körfält(!), körde längre än vi sa stopp... Nä fy fan säger jag bara!!


Är det konstigt att folk väljer att åka svart taxi?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback