Satan i gatan

Visningarna av lägenheterna har gått bra. har blivit några både på den i Sundsvall och den i Karlskoga.

Den i Karlskoga har jag en tjej som är jätteintresserad. så vi får se hur de blir.

Annars har de inte hänt så mkt.

Började denna vecka med en dag på halkbanan där vi fick pröva på olika säkerhetssystem i bilar under en undanmanöver i 80-90 km/h. Lite läskigt att köra rakt emot ett mål i den hastigheten för att sen bara styra undan. men kul var de!

Sen har de mest bara varit körlektioner på schemat. Haft fullt upp med mitt säkerhetsarbete också som ska vara klart på måndag. Men nu har jag bara sammanfattningen kvar att skriva sen så är jag klar! Enormt skönt!

Har varit en lugn helg. Skönt att bara ta de lugnt ibland.
I går var vi ut till stugan en sväng. Peter skulle hjälpa till och räta upp bryggan efter vintern. Blev lite lunch där ute också. Sen tog vi oss en sväng till Svampen där vi gick upp och kikade på utsikten över Örebro. För er som inte vet vad Svampen är så är det ett högt vattentorn man kan åka upp i och kika ut över stan.
Efter den lilla utflykten åkte vi och spelade lite minigolf. Självklart vann man över en besviken Peter. ;)
Fick sen bli en hemmakväll med lite gott å dricka :)

Nu har vi precis ätit lite mat. Fick bli PestoPasta med rödlök, tomat och mozarellaost. Riktigt mumsigt!
Till efterrätt har jag gjort en äppelpaj som vi ska äta till hockeyn.

Dessutom är det nu bara knappt 4 veckor kvar i skolan innan det är dags för praktik. Helt sjukt vad tiden har gått snabbt. Känns som om vi nyss började skolan. Och jag som hade planerna på att flytta hem till Sundsvall igen har nu börjat inse att så inte är fallet.

Nu ska jag ta å skriva klart mitt arbete så de är klart innan hockey finalen börjar.

Puss! ;.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback