Plug it in and turn me on

Vart ett litet uppehåll här i bloggen.
Har haft en del saker för mig.
Bland annat hade jag Camilla här på besök förra veckan onsdag-fredag :)
Var ut en sväng på onsdagkvällen. Blev Frimis då Demarco spelade där.
Torsdag-fredag hade vi handledarträff i skolan. Min handledare var dock bara med på torsdagen då han skulle iväg på halkbana på fredagen. Men skönt att ha fått prata lite mer med honom inför praktiken och sånt. är ju trots allt inte lång tid kvar nu. knappt 6 veckor tror ja.
På torsdag kvällen gick vi även ut och åt några klassisar + handledare. Trevlig kväll men som slutade tidigt för min del då jag hade Camilla hemma.

Helgen spenderade jag och Peter i hans stuga. Grillade, drack gott och hade de mysigt i stugan framför en sprakande brasa.

Jag har nu även lagt ut lägenheten i Sundsvall på Blocket. Det är med sorg jag säljer den underbara lägenheten!
Länk till annonsen hittar ni
här!

Var en tjej som ringde idag och ville komma på en visning av den i veckan. Så får se om de finns nått intresse hos henne. Skulle vara skönt om man blev av med den snabbt ;)

Det har även ringt en tjej idag angående lägenheten i Karlskoga. Så den ska jag visa på lördag :)


Ska ta mig en dusch nu iväntan på att hjärtat kommer hem. Hans mormor fyller år idag så han skulle förbi där efter jobbet. Men jag är sjuk så jag får stanna hemma.

Puss å Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback