Home, where is home?

Nu är jag officielt en Örebro bo. Numera skriven på Västra Vintergatan här i Örebro. Känns lite skumt.
Jag som förr aldrig kunde tänka mig att bo i en annan stad än Sundsvall.
Men på en dag i augusti förra året förändrades den tanken. Jag flyttade till Karlskoga. Men för mig kändes det inte riktigt som att bo i en annan stad då jag varit i Karlskoga hela min uppväxt.

Men att nu flytta hit till Örebro känns annorlunda. Jag känner knappt någon, allt är nytt och jag hittar inte ordentligt. Det kommer självklart ge med sig med tiden och jag kommer, hoppas jag iaf, att känna mig hemma även här.

Fick min första post hit igår. Så nu är jag även sambo med en annan människa för första gången i mitt liv. Spännande!

Undra hur livet ser ut om 5-10 år. Bor jag kvar här i Örebro? Är jag fortfarande sambo? Den som lever får se!

Puss ;.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback