skare va så skareva, ere så ere

Varit så trött om dagarna, så knappt rört datorn.
Imorgon är det sista dagen på praktiken. Lite tråkigt. På måndag är det tillbaka till skolan som gäller. Och dessutom blir det till att bo i Örebro i ungefär 4 veckor. Lär bara åka till Karlskoga nån helg för att umgås me vänner.

Idag fick jag brev från min farmor och farfar, de innhöll en slant till lite helggodis. Tack ni underbara!

Imorrn när Sandra slutar jobba ska vi ta räääcergolfen på en tur in till stan. Blir bolaget, kika på HM och kolla present inför lördagen me Sofi och Flood.

Senare på kvällen har jag bjudit in mig själv på middag på Tegvägen. Blir upphämtad efter 18 cirkus.

Men nu känner jag att ögonen vill sooova!!

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback