It hurts like hell girl


Imorgon flyger jag och Peter till Santorini, Grekland. Ska bli skönt att få komma iväg en vecka och bara ta de lugnt. Känns som att de verkligen behövs nu.
Har ägnat dagen åt att köpa lite nödvändigheter inför resan och även packat. Känns alltid som om att man packar för mycket.. men men.

Vi ska försöka rulla ifrån Örebro vid 9.30 imorgon eftersom det tydligen ska vara dåligt väder. lika bra att va säker på att man kommer fram i tid.
Flyget går vid 15 tiden. Så då blir det ett nytt glapp med inlägg. Tappra ni som fortfarande läser! :)


Nu ska jag ta mig en dusch innan jag går och lägger mig. Måste orka upp å packa det sista imorgonbitti!

Puss ;.

Kommentarer
Postat av: Anonym

såå snygg :D

2011-07-29 @ 00:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback