back on track

Min dator har varit trasig och iväg skickad på lagning. men nu har jag äntligen fått tillbaka den. :)

Har vart fullt upp sen sist jag gjorde en uppdatering. Har fått allt helt klar med båda lägenheterna, vilket är enormt skönt. Dock trist att behöva sälja den i Sundsvall men men.

Jag har även haft mina 5 första veckor av praktiktiden. Tiden går så otroligt fort. nu sommarlov/semester, sen 10 veckor till innan man är färdigutbildad!

Har även varit upp till Sundsvall på Gatufesten. En gatufest som inte blev som den skulle, men ändå levererade!

Har fyllt 23 år, en födelsedag som firades i Göteborg. Blev en sväng på Liseberg sen en trip ner till Malmö också i samma veva.
Tack för alla presenter!

På lördag drar jag och Peter till Santorini också. Ska bli underbart!

Puss ;.

Kommentarer
Postat av: Peter

Madelene, jag älskar dig!

2011-07-22 @ 10:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback