Wonderful life

Nu var det väääääldigt längesen det blev en uppdatering. Efter lite klagomål på de så tar jag mig i kragen.
Har hänt en hel del sen nyårsafton faktiskt.
Galna utgångar, lagfest, slut på jullov och tillbaka till vardagen med skola.
Sprickan i handleden börjar bli bättre. Har dock varit dum och tränat med den och även spelat match. Kanske inte så smart då det egentligen var alldeles för tidigt. Men kan inte hålla mig. Får stå ut med lite smärta helt enkelt.
Match på lördag igen, borta i Molkom. Få se hur de går.
Har nu snart även gått två veckor av skolan sen jullovets slut. Redan helt slut i huvudet!
Första veckan var dock ganska lugn. Men denna vecka har de varit lite mer å göra. Haft ett teorihäfte att göra klart till imorgon, lämnade in de idag. Hade även en teorilektion i måndags där jag pratade lite om vattenplaning, fordons last och körning med släpvagn. Gick väl sisådär. Var inte så påläst på mitt material, men är ju ett tag kvar tills det är dags för den lektionen med eleverna sen.
I tisdags hade vi ett stort Psykologi prov. 14 sidor som tog närmare 3 timmar. Få se hur resultatet av de blev.
Imorgon ska jag ha omprov faktiskt. Klarade inte provet vi gjorde innan jul. Så bara hoppas man klarar det imorgon.
Nästa vecka ska vi börja med körkortselever också. ska bli lite spännande. men nervöst!
Annars i livet så har jag fått fixa nya hyresgäster till lägenheten i Sundsvall som flyttar in 1 februari. De som bor där nu blev tvungen att flytta till en annan stad.
I övrigt har året börjat ganska bra! :)
Nu blir det en dusch innan slapp i soffan.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback