WAKA WAKA

Matchen igår slutade med förlust. Illa!

När jag kom hem efter matchen hörde Sandra av sig och sa att dom skulle hämta mig om en kvart för ja skulle me på fest i Degerfors. Så de va snabbt in i duschen och sen fixa sig.
Har nog adrig vart så snabb å fixa mig.

Väl i Dfs drack vi lite gott innan vi åkte tillbaka till Karlskoga igen. Drog först till Statt som var en stor besvikelse. Trodde verkligen att de skulle va bättre än sådär när de väl håller öppet igen som förr. Men så jag, Sandra och Jocke drog till Nightshift istället. Helt okej kväll faktiskt.


Började denna dag med att åka ut till Degerfors eftersom Jockes bil blev kvar där ute igår. Sen körde ja hem Sandra igen.
For sedan och kikade när kusin Marcus spelade match i Nobelhallen. Nervös match som dom tillslut vann med 4-2.

Nu ska jag slänga ihop lite käk innan jag åker in till hjärtat i Örebro.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback