HEY, YOU'RE LOOKING KIND OF CUTE

Har hänt en del i veckan.
Började med körkortselever i tisdags. Riktigt roligt att få komma igång på riktigt med utbildningen. Jag hade en elev som inte hade kört så speciellt mkt tidigare. Men han gjorde stora framsteg under de 45 minuter vi körde. Roligt att kunna få hjälpa andra till något man ser så mkt fram emot.
Annars har veckan bestått av problem med hjärtat. så jag har fått tagit det ganska lugnt. Men nu känns det lite bättre iaf.
I tisdags var jag och mormor på bio. såg Änglagård 3. Trevligt värre.
Och i onsdags for jag å kikade när kusin Alexander spelade hockeymatch, som de vann med 5-1 om ja minns rätt.
I går var jag bara på skolan halva dagen. Orkade inte mer, så blev hem och vila istället.
På kvällen blev de umgås med Peter. Vi gjorde hemmapizza och drack nå glas vin. Mysigt.
Idag har jag städat lägenheten åt Peter, snäll som jag är :)
Ska snart åka hem till Karlskoga eftersom Peter är i Köping å spelar fotbollscup.
så får se va jag själv hittar på.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: /h

bra städat! =o)

2011-01-29 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback