SUNDSVALL

Bad update, som vanligt eller. haha!

Jag befinner mig just nu i Sundsvall! Tog tåget upp i söndags. Skönt å få komma hem lite.
Har inte gjort nå speciellt mer än njutit av sportlovet.
Igår var jag iväg och fick mina ben vaxade. Härligt värre med babylena ben.
På kvällen följde jag med äldsta lillasystern till stallet. Hjälpte henne lite innan hon skulle träna med hästen.
Passade hunden hennes också under tiden hon tränade.

Idag var jag iväg me mamma och minisyster till Birsta en sväng. Mamma skulle köpa nån present till nån på hennes jobb som fyllt år. Sen lagade jag även middagen till familjen idag, fick bra betyg! :) Tillåme så att pappa tog med sig en matlåda när han for iväg och jobbade nu ikväll. Nöjd tjej!
Jag har även suttit å skrivit ihop min överklagan och mitt behov av körkortet till Transportstyrelsen nu ikväll. Så ska skicka iväg de imorgon. Ska ju vara hos dom tills på fredag.

Imorrn ska jag åka ner på stan och omboka min tågbiljett. Tänkte åka hem på lördag istället för söndag. Känner inte att jag har så mkt mer här uppe som håller mig kvar. Vill hellre hem till Peter så jag hinner umgås med honom iaf en dag innan jag ska vara i Karlskoga i 2 veckor när jag har praktik.
Inser mer å mer vad lite Sundsvall egentligen ger mig. Trivs just nu bra där nere. Visst saknar jag vännerna här uppe, men jag har ju trots allt alla nya vänner jag lärt känna där nere. Dessutom har jag Peter, som är hur underbar som helst, på alla sätt å vis! Helt oslagbar!

Nog om de..
Ska även ta en fika med en vän imorgon. Sen får ja se vad kvällen erbjuder.

På fredag ska jag försöka få med mig pappa för att åka och hälsa på farmor och farfar. Vi skulle egentligen åka dit på lördag, men eftersom jag tänkte åka hem då så får de bli en sväng på fredag.
Efter de ska jag och mamma ta en sväng på Birsta! :)
Och på kvällen blir det middag ute på restaurang med familjen. :)

Men nu får de bli en film innan det är dags att sova.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback