SET MY HEART ON FIRE

Trött tjej försöker sig på en uppdatering.

Ny vecka me nya utmaningar.
Igår i skolan gick vi igenom Moment 10. och för er som inte har någon aning om va jag pratar om nu så är det Körning i stadstrafik. Börjar hitta ganska bra i Örebro nu efter alla rundturer man tar.

Efter skolan for jag hem till Peter. Slöade på soffan tills han kom hem.
Till middag blev de potatismos och ungstekt falukorv eller va de heter. Duktig kock man har ;)  Gott vare iaf. Såndär mat jag aldrig ens tänker tanken på att göra till mig själv. He's great !

Idag har jag haft körlektioner i skolan igen. Gick bra tycker ja. :)
Efter skolan for jag hem till mormor på middag. Bjöds på blodpudding idag. va längesen.

Resten av kvällen har jag ängnat mig åt tvätten. Inte så skoj, men ett måste.
Imorgon har jag lite sovmorgon, dock kommer nån internetnisse hit vid halv 9-9 tiden.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback