Runaway train

Så börjar min vecka i Norrland lida mot sitt slut. Har varit skönt att bara få vara och ta de lugnt.

I torsdags var jag först ner på stan och bokade om mina tågbiljetter, så ja åker hem idag istället för imorgon.
eller ja, hem och hem, vad är egentligen mitt hem? Här eller där? Sundsvall eller Karlskoga? Jag säger ju att jag ska hem åt båda delarna. Äh!

Efter de va gjort så traskade jag upp till vårdcentralen för att äta lunch med lillasyster som jobbar lite extra där i receptionen.

Senare på kvällen kom Anna och hämtade mig så for vi ut till Birsta och strosade lite innan vi sen for ut till Timrå för lite innebandyträning.
Saknat dig Anna min fina vän!

Igår for jag, pappa och minisyster till farmor och farfar och hälsade på lite. Fick god lunch som vanligt med farmors mat. Alltid gott! Blev även lite efterrätt, semla. Inte min favorit, men farmor hade gjort den själv så den fick allt ner :) Blev kvar där nå timmar. När vi se kom hem därifrån for jag ut till Birsta med mamma. Shoppade lite nytt. Sen for vi hem och hämtade upp resten av familjen, och for sen ner på stan för middag på Ming Palace. Riktigt mumsigt! Inte ofta vi är hela familjen sådär.

Blev bara lugnt sen på kvällen.

Idag ska jag alltså åka nedöver. Tåget går klockan 12.09. Innan de ska jag hinna åka förbi Birsta igen å köpa en jacka jag såg igår. Så nu är det dags att packa ihop alla grejer.

Puss!

lite mer snö här uppe också än nere i Karlskoga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback