JAG ÄR EN LOSER BABY, JAG HAR INGET KÖRKORT

Sjukt besviken på mig själv. Det går inte att beskriva. Hur jag kunde vara så jävla dum å göra om samma misstag igen när jag dessutom går den utbildningen jag gör.. Men är väl bara bita i de sura äpplet och kämpa på.
Stort tack till er alla som finns där för mig och stöttar mig just nu. Det är sjukt tungt.


Annars så flyter väl livet på här nere i Värmland. Hade teorilektion inför elever i torsdags. gick bra. men fan vilka satungar de finns!
Igår slutade jag egentligen vid lunch, men eftersom de va sånt jävla väder så var jag kvar med Carina på skolan tills hon slutade. så hon kunde skjutsa hem mig, hon lånar ju dessutom min bil.

När sen hjärtat kom hem, hade han med sig en alla hjärtans dag present. Fick en tröja, superfin och jättehärlig, och en parfym. Tack gubben ! Du är helt underbar! <3

På kvällen for vi till Peters bror+flickvän+barn. Blev bjudna på middag och kikade på På Spåret. Trevlig kväll.

Idag skulle Peter till Degerfors och spela fotbollscup, så han släppte av mig här hemma i Karlskoga. Så sitter nu och väntar på att Sandra ska ha simmar klart, så ska vi ta bussen dit ut å kika lite :)

Sen ikväll blir de lite party party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback