Friday, I'm in love!

Äntligen helg. Underbart! Man blir helt slut efter alla körlektioner vi har i skolan nu.

Igår hade vi körlektioner hela dagen. Gick bra som vanligt.
Efter skolan for jag hem till Peter. Mys hela kvällen. Underbart.

Imorse bara öste de ner en massa snö när jag skulle kila till skolan. inte alls roligt. Men med de plusgraderna som vart idag så försvann de lika snabbt.
Idag fick vi tillbaka psykologiprovet vi gjorde för nån vecka sen. blev ett VG för min del. GRYMT!
På eftermiddan hade jag och Eveliin en varsin körlektion som gick jättebra. :) Körde lite moment 3 med uppväxling och nedväxling.

Efter skolan for jag hem till hjärtat nån timme innan ja for hem hit till Karlskoga. Slängde ihop lite käk och sen har jag bara slappat i soffan.

Imorgon är det bortamatch i Karlstad som gäller. Innan samlingen ska vi i spelarrådet ha ett litet möte med tränarn, så 11 ska jag infinna mig i lokalen. Usch! ville ju sova uuuuut imorrn. menmen ;)

Efter matchen styrs de ihop lite fest.


Men nu ska jag hoppa ner i sängen.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback