Do it like a dude

Äntligen hemma i Värmland igen. Visst va de skönt å va uppe i Norrland, men hemma bland sina egna grejer är alltid bäst!
Kom ner till Örebro vid 18 tiden igår. Då kom hjärtat och mötte mig på perrongen. Som jag saknat den karln! Vi for förbi affären påväg hem och köpte lite ost och kex vi mumsade på under kvällen. Mysigt värre.

Idag började vi dagen med en ordentlig frukost. Lyx såhär en söndag. Sen slappade vi i soffan några timmar innan vi tog oss en dusch och packade mina grejer. Jag ska ju vara i Karlskoga 2 veckor nu och ha praktik.
Innan vi for mot Karlskoga tog vi en sväng på IKEA, där ja köpte mig en tvättkorg. Välbehövligt, nu slipper jag en ikeakasse på badrumsgolvet :p

Peter fixade även så vi kunde ta med hans cykel hit till Karlskoga så att jag kan cykla till praktiken i veckan. Skumt att man ska cykla, när i mitt liv gjorde jag de senast?! Tur de inte är så mkt snö här på vägarna iaf. hoppas de inte är så allt bara.

Nu ska jag fortsätta mysa på ensam här hemma i lägenheten, innan det är dags att krypa ner och sova. Spännande dag väntar imorgon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback