Josefssons Trafikskola

Helgen har varit en gansla lugn och skön helg.
I fredags var vi som sagt bortbjudna till Patrik och Anna.

I lördags klev vi upp tidigt för att gå och hjälpa Niklas att flytta in till en lägenhet i stan. Tog några timmar. Efter de for vi iväg och hjälpte en på Peters jobb att bära upp nån soffa. Patrik och Peter bar, jag tittade på.
När de var snabbt avklarat så drog vi vidare hem till Petra, Peters mamma, som behövde hjälp att bära upp lite nyinhandlade grejer från IKEA. :p Full rulle hela dagen.

När allt var klart for vi hem och la oss och vilade nån timme innan Patrik och Anna kom över på kvällen. Vi lagade lite god mat och kikade på lite film.

Igår började jag och Peter att flyttpacka här hemma. Usch så jobbigt. Inge roligt alls att packa ihop allt. Värsta är ju att sen ska skiten upp igen. Men men, ska ändå bli skönt att flytta! :D
Tog även en sväng förbi IKEA och kikade på lite diverse möbler vi har tänkt inhandla framöver.


Idag började jag min nya praktik också. Hur skönt som helst. De som jobbar där är supertrevliga och min handledare är toppen! Detta kommer bli kanon bra tror jag!
Har fått åkt med på lite lektioner idag eftersom att jag inte riktigt hittar runt i Kumla och Hallsberg. Men de är inte så stora hålor, så de ska nog inte vara några problem inom ett par dagar. På eftermiddan fick jag ta en svängom ensam också när handledaren hade teorilektion. Kände mig lite vilsen, men jag hittade tillbaka iaf. :)

Ser fram emot morgondagen! :)

Nu ska jag ta mig en kopp te och krypa ner under täcket och kika på tv tills jag slocknar. Trött tjej efter dagen!

Puss ;.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback