Bailando Por Ahi

Åh jag är överlycklig! Har såna bra lärare på min utbildning som har hjälpt mig att få byta praktikplats! Känns helt underbart då jag inte trivts till 100% på den förra trafikskolan jag var på.
Så på måndag börjar jag pendla till Kumla om dagarna. Men jag tror att det kommer bli toppen! :D

Idag slutade både jag och Peter vid lunch, så då åkte vi iväg och kikade det sista med tapeterna. Så nu är allt de klart, förutom att jag INTE får tapetserat i hallen/trappen från ÖBO. Utan vill jag ha tapet där så blir de till att göra de själv. ÖBO har numera regler som säger att i hall och kök sätts det väv och målas.
Men en kompis till Peter har sagt att han kanske kan ställa upp å hjälpa till med tapetsering där. :)

Vi bestämde oss även för allt till köket idag som luckor, beslag och köksbänk.

Ikväll är vi bortbjuda till Patrik och Anna, då Anna fyller år idag.

Så nu ska jag äta lite middag som hjärtat står i köket och fixar iordning.
Sen en dusch, inte lukta usch!


Puss ;.

September 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback