Underbara väder!

Haft en lugn och skön helg med hjärtat.
I lördags for vi ut till hans stuga med hans mamma och grillade korv och hade de skönt i solen.
På kvällen tog vi en promenad bort till Mattias och Annika och kikade på fotboll, drack lite gott å hade trevligt.
Kilade hem därifrån runt 00 tiden.

Igår for vi också ut till stugan då vädret var ännu härligare än på lördagen. Petra var där ute också. Även då grillade vi korv, och låg sen på bryggan och solade. Hur skönt som helst!




Sitter just nu på balkongen och njuter av solen samtidigt som jag skriver lite på mitt säkerhetsarbete. Peter jobbar den stackarn.
Jag ska snart ta en sväng till Karlskoga och hämta ut mitt körkort på Posten :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback